onsdag 21 januari 2009

Studentdagbok från Cuba


Idag har jag tagit del av två studenters broderade dagbok från en studieresa till Cuba under höstens kurs. Den ena studenten har bloggen Okejdå. Jag har inte frågat om jag får visa dem, men hoppas att de blir stolta över att jag visar två av elva bilder. Jag tycker de är helt underbara och skulle helst vilja visa alla, men tänker att de antagligen kommer att vilja göra det själva. Jag antar att ni förstår att det är fantastiskt att vara lärare, när man ser sån't här.

4 kommentarer:

Janette Millbom sa...

Åh vilket fint inlägg, jag blir väldigt smickrad att du vill visa dem på din blog, akompangerat med såna fina ord!

Tack,
säger en rörd Janette

Anonym sa...

Man gör skillnad på folk! Visst är de fina och duktiga elever.

miastick sa...

Fint- berör verkligen. Hoppas de kommer "allmänheten" till del på något sätt.

Howdy Sailor sa...

Jag skulle vilja rama in dem och ha dem hemma hos oss.