lördag 10 januari 2009

Rea på IKEA

Idag åkte vi till IKEA för att köpa ljus. Det är klart att man inte åker till IKEA bara för att köpa ljus, utan man vill kolla om det finns några fynd såhär efter jul. Jag kom hem med ganska mycket, kan jag säga. Så har jag heller inget köpstopp, tack och lov! En hel del julprydnader blev det, som jag tänkte kan passa till vårens och sommarens fester, så dem får ni kanske se i något sammanhang framöver. Något som jag tänkt köpa tidigare och som jag inte ens tror var rea kunde jag inte motstå denna gång. Jag tycker de är jättesnygga och jag ser dem framför mig med vårens blommor i dem, en blomma i varje.

6 kommentarer:

Lenis sa...

Håller med om att vaserna är snygg. De finns på min önskelista också.
/Lenis

PetraO sa...

De vaserna har jag också och häromdagen stod de med en tulpan i varja - finfint!

Samtal från min trädgård sa...

Jättefina vaser, kan precis föreställa mig dem med vårblommor. Kan inte bestämma mig för köpstopp eller inte, men än så länge har jag inte köpt något, vi får se.

MOXY sa...

Vilket kap,, super snygga... Får stanna på ikea någon dag..

Tant Kofta - Lotta Blom sa...

Hej!
Jag har också varit på IKEA och fyndat. För mig blev det julpapper och sånt som hamnade i mitt "beredskapslager".
ha det bra hälsar Koftan

Howdy Sailor sa...

Nu har jag köpt 80 plåthjärtan för sammanlagt 10 kronor! Och en groda som inte var på rea ...