fredag 14 augusti 2009

Taratam, taratam, taratam....

Här är en glad vinnare av Fale Artut-garn. Kabeltvinnat handspunnet garn, som spunnits på Kristina Magdalena. Nu får detta vackra garn ligga till lyst ett tag, medan jag funderar på vad jag skall göra, men jag återkommer med det. Jag skrev benvärmare i kommentaren och det är inte omöjligt att det blir något sådant. Se så fint garnet passar in i en bohuslänsk klippa. Garnet har en tråd vackert turkos ull som är så fin till det bruna (från någon av "flickorna" antar jag) men det finns också några lilaaktiga stänk och jag tänker mig att dessa färger kanske kommer med i det kommande projektet.
Tack snälla Fale Artut!

2 kommentarer:

Samtal från min trädgård sa...

Gratulerar, älskar ju grönt vet du!
Ser framemot vad som blir av projektet.

fale artut sa...

Oj, så fint det ser ut på din bild! Jag tror att det har hamnat på rätt ställe! Kram!