lördag 13 december 2008

Ny flicka också


I torsdags fick min brors yngsta dotter en liten flicka. Hon har tillsammans med pappan två bonuspojkar så det passar ju väldigt bra med en liten Nova, Linnéa. Det är iallafall namn som nämnts. Just nu verkar syskonbarnbarn komma som någon sorts ketchup-effekt. Jätteroligt för syskon att få barn så samtidigt. Hoppas att det leder till riktig kusinsammanhållning för livet. Det är himla kul för faster också, och babyskor är ju mitt signum. Alltså presenterar jag här ett par sprillans nya flickskor.

4 kommentarer:

Howdy Sailor sa...

Lilla Nova -- jag hade gissat på en Nike för det namnet var länge på tapeten.

Urgulliga skor.

Mia stickar sa...

Oj så fina skor du gör! Vilken tur de har som har en faster som du!

PetraO sa...

Vad härligt att ha så många bebisar att virka skor till, supersöta blir de!

Efwa - Medea sa...

Vilka söta babyskor! Fint att även virka till pojkbebisen.
Såg i ett inlägg längre ner att du virkat dubbelvirkning. Vet du var man kan hitta en beskrivning på det? Jag blir nyfiken.
/Efwa