söndag 12 december 2010

Utmärkelse


Kan man bli gladare än att få en utmärkelse av Tant Kofta, när man återkommit till bloggvärlden. Nu har jag ju varit med ett tag igen och därför känns det bra att känna att det betyder något för någon att man är med.

Med "awarden" skall man nämna tre personliga egenskaper, om jag fattat saken rätt. Tant Kofta hade frågat sin man och jag rapporterade till min och försökte göra likadant. Han sa liknande saker om mig som Koftan fick höra av sin man. Kreativ glömsk och omtänksam! Sedan la han till kärleksfull! Det kändes bra tycker jag!

Jag skickar vidare till Annabell, Min Inspiration och Okejdå.

2 kommentarer:

Janette Millbom sa...

Tack Kristina! HOppas allt är bra med dig!

MiA sa...

Hej!
Åh - tack!! Jag har varit ganska off från bloggen ett tag så det tog några dagar innan jag hittade :)

Embla-sjalen, garnet var en supermisslyckad ull-färgning som jag nästan kastade bort fast sedan spann iallafall och visade sig bli såååå vacker. Så, just det garnet har jag inte till försäljning, vet inte om jag kan göra om misslyckandet :)
Mönster finns inte till den heller, men till en liknande "Kysmik Estrid" finns i min Ravelry store.

Tjings!